Δευτέρα 19 Ιουνίου 2023

Ευχαριστήριο προς το ΣΕΔΔΔ Ψαχνών

 

Ευχαριστήριο προς το ΣΕΔΔΔ Ψαχνών

 

Αγαπητοί εθελοντές δασοπυροσβέστες,



Θα ήθελα να εκφράσω την απεριόριστη ευγνωμοσύνη μου και την θερμή μου εκτίμηση για την απίστευτη προσπάθεια και αφοσίωσή σας στη διάσωση μιας αγαπημένης γάτας που είχε πέσει σε ένα πηγάδι. Η γενναιοδωρία και οι θαρραλέες σας πράξεις αποτελούν παράδειγμα αλτρουισμού και ανθρωπιάς.


Ο τρόπος με τον οποίο ανταποκριθήκατε σε αυτήν την επείγουσα κατάσταση και εργαστήκατε με αποφασιστικότητα και επαγγελματισμό για να βγάλετε τη γάτα από το πηγάδι είναι εντυπωσιακός. Η ικανότητά σας να συνεργαστείτε αποτελεσματικά ως ομάδα και η γνώση που έχετε αποκτήσει για τέτοιου είδους καταστάσεις είναι θαυμάσια.


Είμαι βαθύτατα ευγνώμον για την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό σας και θέλω να σας εκφράσω τον μεγάλο μου σεβασμό για το έργο που κάνετε. Οι πράξεις σας αποδεικνύουν ότι υπάρχουν ανθρώπινα όντα που είναι έτοιμα να βοηθήσουν και να προστατεύσουν ζωές, ακόμα και αυτές των ζώων που θεωρούμε μέλη της οικογένειάς μας.


Σας ευχαριστώ θερμά για όλα όσα κάνετε. Είστε αληθινοί ήρωες που παλεύουν για την προστασία και τη σωτηρία ζωών και του περιβάλλοντος. Ελπίζω ότι η ευγνωμοσύνη και ο σεβασμός μου μπορούν να φτάσουν μέχρι εσάς και να σας δώσουν την ενέργεια να συνεχίσετε το έργο σας με ακόμα μεγαλύτερη αποφασιστικότητα και αφοσίωση.


Με εκτίμηση,

Κώστας Μαζαράκης 


ΠΗΓΗ:https://eviasmile.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου