Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018

Σεβασμός: Ένα κείμενο της Μίνας Πριόνα για την φωτιά

"Σεβασμός..."
Η ομορφιά στη δική μου ζωή είναι να αναγνωρίζω τι σημαίνει σέβομαι τον εαυτό μου, σέβομαι τους αγαπημένους μου, σέβομαι την ζωή.
Σημαίνει... σέβομαι τον νου μου, σέβομαι το σώμα μου, σέβομαι το πνεύμα μου, σέβομαι την διαφορετικότητα του άλλου, σέβομαι τον χώρο που ζω την καθημερινότητα μου, σέβομαι τον χώρο που εργάζομαι, σέβομαι το περιβάλλον γύρω μου, σέβομαι αυτούς με τους οποίους συνυπάρχω, σέβομαι την φύση μέσα στην οποία κινούμαι, μέσα στην οποία υπάρχω!
Άλλη μια καταστροφή!

Τεράστια οικολογική καταστροφή και στο δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων. Αλλά μετά την εθνική τραγωδία στο Μάτι (και όχι μόνο) λέμε: "Ναι! καταστροφή, αλλά ευτυχώς δεν υπάρχουν ανθρώπινα θύματα!".
Είναι αλήθεια αυτό; Είναι απόλυτη αλήθεια αυτό;
Όταν καταστρέφεται η φύση, όταν διαταράσσεται η ισορροπία φυσικά και υπάρχουν θύματα... απλά όχι στο "ορατό" όχι στο "εδώ και τώρα".
Αλλά μακρομακροπρόθεσμα σίγουρα υπάρχουν ανθρώπινα θύματα...
Καταστροφή της φύσης σημαίνει
απώλεια "αναπνοής"...
Απώλεια "αναπνοής" σημαίνει "απώλεια ζωής"...
Σέβομαι τον εαυτό μου σημαίνει... αναλαμβάνω την ευθύνη και ξεφεύγω από τα "μικροσυμφέροντα", αναλαμβάνω την ευθύνη και φροντίζω για μένα και για όλους, φροντίζω για μένα και για την φύση.
Σέβομαι τον εαυτό μου σημαίνει...
εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη για μένα και νοιάζομαι για το συλλογικό καλό.
Σέβομαι τον εαυτό μου σημαίνει... εγώ αναλαμβάνω την ευθύνη και αποφασίζω συνειδητά να είμαι ουσιαστικά αλληλέγγυος με τους συνανθρώπους μου, όχι μόνο από ανάγκη, όχι μόνο στην όποια καταστροφή, αλλά και στην φροντίδα και στο νοιάξιμο για το κοινό συμφέρον, για το κοινό καλό στην κάθε μου μέρα!
Με σεβασμό... με σεβασμό... με σεβασμό στον εαυτό μου... με σεβασμό στους συνανθρώπους μου... με σεβασμό στη φύση...
Με σεβασμό στη ζωή...
Σέβομαι τον εαυτό μου σημαίνει... αναλαμβάνω την ευθύνη και αποφασίζω για οτιδήποτε μέσα από τις εξής ερωτήσεις:
Είναι καλό για μενα;
Είναι καλό για τον άλλο;
Είναι καλό για τους άλλους;
Είναι καλό για την φύση;
Είναι καλό για την ζωη;
Αν ναι, τότε αυτό είναι σεβασμός...
Τώρα είναι η ώρα της ανάληψης της ευθύνης για το συλλογικό καλό!

Υ.Σ : Στον δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων, υπάρχει μια ομάδα που έχει αναλάβει την ευθύνη για το συλλογικό καλό, η ομάδα των εθελοντών δασοπυροσβεστών που είναι πάντα σε εγρήγορση για να φροντίσουν, να προλάβουν και όταν χρειαστεί να παρέμβουν για να σώσουν την ζωη σε όλες της τις μορφές! Είναι παράδειγμα προς μίμηση, ας το ακολουθήσουμε, όπως ο καθένας μας μπορεί και επιλέγει ...
Σας ευχαριστούμε φίλοι στο Εθελοντικό Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Ψαχνών

Μίνα Πριόνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου